Monday, August 9, 2010

Perfume Ready To Sale~Cheap Price & Original!



Ramai yang ragu ragu bila aku cakap aku jual minyak wangi yang ORIGINAL.. tapi bila aku bawak botol dan tunjuk perbezaan minyak wangi yang aku jual dan tiruan baru orang percaya. Kepada mereka di luar sana kalau anda peminat minyak wangi yang original anda sepatutnya tahu membezakan. Jangan cakap aku jual minyak wangi tiruan kalau diri sendiri tak pandai bezakan.

Untuk pengetahuan korang aku jual minyak wangi ni dengan harga yang agak rendah berbanding dengan harga di pasaran kerana terdapat defect (kerosakan) pada botol dan kotaknya. Oleh yang demikian aku hanya jual tanpa kotak dan terdapat sedikit kerosakan pada botol so harga nya dapatlah dikurangkan tapi tak delah sampai tak ade penutup serta isinya terjejas. Setakat ni minyak wangi yang dijual memang tak de yang complaint berikut aku lampirkan beberapa stok yang ada. Tempahan juga boleh dibuat.

Sila cal 0172385185- Nan untuk pertanyaan.
































































No comments: