Friday, July 24, 2009

Facebook & Budak Ganu (Farid)



Time sekarang kul 3.00 pagi.. mengantuknya.. dah la keje balik kul 12 malam janji ngn Roslan Shah nak discus tentang show terbantut sebab roslan ade hal emergency last minit. Dalam kul 10 malam tadi Jeny dari double vision call tanya tentang scedule erry sebab nak invite berlakon untuk telemovie kat astro siaran raya.. takleh la aku nak confirm kan sebab erry sekarang ade kat kuching untuk jom heboh. aku plak tengah bz menyiapkan expenses report company untuk bulan june. maaf la jenny tomorow i call u back sebab bz teramat sangat.

Belum pun buka baju sampai rumah aku terus online facebook. Nampak ghaz (director Laila Sari) online terus aku buzz Ghaz, Ghaz nak bagi cd erry kat u. Cd erry dah siap. Memang aku dah niat nak bagi CD erry kat ghaz sebab invite erry berlakon Laila Sari. Ghaz ckap kasi kat Nizam Zakaria sebab dia pun bz sangat. Nizam Zakaria kalau korang tak kenal ialah orang kuat siri drama "Gaia" kat Astro Ria. Dia jugak penulis skrip drama Laila sari yang akan ditayangkan di Astro Ria 1 hb August nie. Nan u dah tengok ke promo laila sari kat my Face book? tanya Ghaz. Tengah tengok balas aku balik. Fuh Superb!! Yelahkan gunakan teknik CGI.. Terbaik Wok!! hahahahh. Aku suke sangat dengan kerja Ghaz. Kalau korang nak tahu Ghaz jugak director untuk few music video. Memang gempak hasilnya.


Laila Sari-Director Ghaz Skrip Nizam Zakaria

Kalau citer pasal facebook teringat dengan seorang roomate aku di UUM dulu bernama Farid bila dah lama aku tak berhubung dengannya aku sms apa khabar semalam.. terus dia tanya aku, sapa nie.. Nan la jawab aku ringkas. Owh lama tak dengar berita.. sorry la aku tukar phone baru dan yang aku ade no 016 ko.. maaf la farid, aku dah tak pkai no 012 tu lagi dan seterusnya sms aku dengan dia. Last2 yang kelakar dia tanya ade face book tak.. terus aku bagi facebook aku. Kalau korang nak tahu Farid ni budak terengganu yang paling best pernah aku kenal walaupun masa aku mula2 dok satu bilik ngn dia dulu dia tak suke aku sedangkan aku tak buat salah apa apa pun kat dia. Lepas tu kitaorng ngam sampai sekarang even dah lama terputus hubungan sebab phone dia hilang ade dekat 3 tahun.

Tu pun aku dapat no telefon rumah dia dalam diari lama aku yang aku still simpan lam kotak. Sebulan yer try call no rumah dia tapi takde yang angkat last2 ade gak yang angkat dan we'r back as fren setelah lama lost contact. Baru semalam aku dpat add dia lam facebook. Aku ingatkan dia nie tak minat berfacebok2 yang aku tau dia suke main game RED ALERT jer dulu kat UUM tak pun race dengan moto EX5 dia tu. Aku nak tempek muka mu Farid dalam Blog aku nie biar ko femes hahahahah....

Kalau jadi aku pi Ganu aku nak mu bawa aku keliling Pasar Payang lagi K.. Banyak kenangan aku kat Ganu dan masa jadi Roomate ngn Farid.. Lastly aku nak wish Farid "Semoga Happy Always dengan Wife dan Anak Mu tersayang K" Nanti aku gi dungun jangan lupa datang lawat aku kat cna..


Nie la Farid

1 comment:

Kak M said...

wah tahniah la...