Tuesday, July 7, 2009

Jeng Jeng Jeng (Program Raya) TV3



Today aku dan erry bermandi peluh buat shooting rancangan Jeng Jeng programTV3 siaran raya nie. Adus penat seh.. dah la buat tengahari kat bukit bintang. Matahari betul2 tegak atas kepala. Nasib baik aku ada topi dan sun glases.

Actually program Jeng jeng nie adalah untuk siaran raya dan ianya berkonsep kan wa kena beb tapi kita kenakan orang lain bukan artis.. Susah jugak sebab masa shoot buat ramai orang tapi semua nya foreiner.. Nak dapat org malaysia susah bebenor. ade yang bila dah terkena tu muka macam tak da perasaan hahahah... kamera plak di sorok kan agar depa semua nie tak perasaan yang gerak geri mereka dirakam hahaha..

Kalau ikut skrip aku tak der pun terlibat dalam mengenakan orang nie tapi producer tv3 zian minta aku tolong bersama sama dengan erry so aku dengan malasnya tolong la kan..Takut nanti terglamer dalam tv aku pakai spek hitam dah topi hehehe so berjaya la kaburkan pandangan kamera untuk capturekan muka aku hahahaha..

Nasib baik producer tak suruh aku tanggalkan spek .. selamat..!!

best gak kenakan orang nie tugas aku bawak cup cake untuk ditiup oleh orang ramai tapi lilin yang sepatutnya tak terpadam selepas ditiup tetap padam so tak menjadi plan kitaorg.. beria2 pudin(asst producer) nyala kan api tetap tak menjadi hahahahah...

Yang kelakarnya orang ingat aku jual cup cake kat bukit bintang yang best tu ade abg ni siap nak ambik free sebab ingat tester.. gilo apo den nak meniaga cup cake kat tengah2 panas! time rehat aku gie beli air oren terkejut bebenor sebab jus oren RM 15 satu cawan kat bukit bintang hahaha.. mahai bangat pengsan aku dengar harga..

Ok jum kita tengok gambar gambar aku today ngn erry kat bukit bintang!


Susah bebenar nak suruh nyanyi lagu birthday

Adoi penat pegang cup cake lam kotak yang pegang mulut tu pas makan cup cake!

Mkan jangan tak makan! kepada hangpa semua jgn lupa saksikan jeng jeng di TV 3 raya nanti K!!

No comments: