Saturday, July 18, 2009

Singapore Tour 1St & 2nd August 2009

Minggu nie tak de apa yang nak update cuma frust apabila seseorang yang tak puas hati ngn aku telah sms kepada pihak astro, media prima, rtm tentang satu kejadian yang tak dapat aku elakkan. Aku malas nak highlight kejadian apa melainkan isu ini dibangkitkan di media baru akan membuat kenyataan balas atau statment balik.

Walaupun aku rasa kejadian itu bukan berpunca 100 % dari salah aku tapi aku dah pun minta maaf kepada production house terbabit. Cuma yang aku sedih production house nie telah meng sms kepada pihak pihak tertentu tentang kejadian tersebut. Bagi aku tak pelah sms lah kepada sesiapa pun yang penting sebagai manusia aku dah minta maaf dan terpulanglah kepada pihak tersebut nak buat macam mana pun. Aku ni manusia bukan malaikat so do them. So tak payah la nak mempebesar besarkan isu itu okay.

Back to my schedule, bulan august nie aku akan ke singapura mengikut fim scape production bagi urusan promosi Tour "Sutramaya" yang akan diadakan di Jurong Point selama 2 hari iaitu 1 dan 2 hb August. Harap harap dapat lari sekejap ke Media Corp. untuk berjumpa dengan team dari Radio Warna dan Ria disamping memberikan CD kepada dj dj di sana. Maybe Roslan Shah akan membantu kitaorang untuk mendapatkan contact disana.. Hopefully berjalan lancar...



Drama Sutramaya

No comments: