Tuesday, October 20, 2009

Dato'CT & Aidil AF3


Satu hari yang memenatkan. Terjaga pukul 11.30 sedangkan aku janji dengan wartawan Zul Husni pukul 12.00 tghari untuk potoshoot Aidil AF3. Terus call Zul dan ammend waktu Photoshoot kepada 12.15 tghari. Seperti biasa Zul sms cakap ok, take your time. Terharu plak sebab tak kena marah dengan Zul. Yerlah orang nak buat cerita ttg Aidil so aku kena la awal. Bagi yang tak tahu aku jugak jaga Aidil AF3 secara freelance. Setakat nie kalau ade yang nak minta aku tolong secara freelance aku ok jer as long tak kacau jadual keje aku yang padat. So ade few artist yang dah minta tolong. Setakat nie aku buat freelance PR untuk Aidil AF3, Erry Putra, Aliff AF6, Rem, Fazli Zainal, Razali Hussain& Shajiry. Kalau ada yang nak panggil diaorang untuk show boleh je call no yang tertera kat blog nie K. Kalau nak artis lain pun tak de masalah just call no aku tu.

Anyway to Zul Husni TQ very much sebab buat cover tentang Aidil. Kalau korang nak baca tentang Aidil AF3 nie(mmber baik mawi) jangan lupa beli Berita Harian Ahad nie k. Ada surprise tentang Aidil. Wait N See. Lepas je Photoshoot aku bergegas ke Rumah Terbuka TV3 yang diadakan semalam Isnin 19th Oct untuk teman Erry Putra buat Show. Alhamdulillah sebaik aku sampai erry pun sampai. Terus aku jumpa ngn Ian(Manager Corprate Affair & Special Event) untuk bagitau aku dah sampai. Sian Ian bz berbenor sebab Event nie under dia. Anyway still dia sempat sms aku tadi minta maaf sebab dia Bz. Dun worry Ian aku faham ko bz.. Dun worry K.

Ramai gak artis dan personaliti TV3 datang memeriahkan Rumah Terbuka. Yang paling best Dato CT pun ade ngan Datuk K. Cuma tak sempat nak ambil gambar sebab orang yang datang kerumun Dato CT ramai.Dalam sibuk2 sempat jugak jumper dengan ex-staf company lama kat sini. Terkejut diaorang bila tengok aku ngn artis. Hahaha.. Glamor la ko yer.. Nth tak rasa apa2 pun balas aku. Semua nie pun as fren. Tak der bezanya semua manusia. Janji aku jalankan tugas aku dengan baik.

Oklah aku pun tak nak tulis panjang sebab dah ngantuk. owh lupa nak say thnks kat Abg Sam Kassim sebab bagi no. KakRozie. Kim salam sama Noryn Aziz ya.. Cian Noryn , dia tak dapat ingat aku cuma dia tegur kata kat mana jumpe belakang pentas hahahha.. Noryn I will meet nanti I bagitau kat mana kita jumpa :)

Dato CT nanyi lagu raya~

Aidil AF3 & Pak Ya(Juruphoto Berita Harian)

Posing jangan tak posing~

Nantikan News Aidil AF3

Aidil ditemuramah oleh wartawan Zul Husni(Antara wartawan senior dalam dunia hiburan)

No comments: