Tuesday, May 26, 2009

Aweku lari @ Aidil Studio

Seperti yang aku janjikan beberapa hari lepas aku nak letak ttg aidil studio kan, malam tadi aku menemani Erry Putra untuk merakamkan lagu yang di produce, arrangement oleh Aidil Music.

Aku letak terus video Erry putra lagu Awekku lari. Proses rakaman dijalankan lebih kurang 3jam. Kami masuk studio Aidil jam 12.30am dan siap dalam pukul 3.30 pagi tapi belum mixing dan mastered.

Mulanya aku tak bagi Erry rekod lagu nie memandangkan dia baru sahaja selesai shooting dari pagi sampai malam tapi Erry nak jugak rekod so aku malas la nak halang sebab yang penting tuan punya badan larat so bedal je la. Aidil pulak akan mulai busy selepas rabu nie dengan buat lagu drama. Kebetulan dia memang booking studio tu untuk Erry malam tadi. Cuma aku kecian dengan erry muka pon dah nampak penat sangat.

So kepada korang yang selalu baca blog aku teruskan membaca wlaupun aku rasa blog aku nie tak la besh sangat macam blog PM tun mahathir yang pack dengan pembaca.. huuhu

No comments: