Wednesday, May 20, 2009

Design Cover Album



Hello. Minggu nie aku tersangat sangat bz dengan kerja. Benda yang aku tengah work out sekarang ialah membuat design Cover Album untuk Erry Putra. Alamak bile dah dapat photo2 dari Erry aku terus bersengkang mata dengan software untuk membuat design Cover Album untuk Erry Putra bagi Single Album nya iaitu "Izinkan Aku". Design ni memang aku suggest simple dan menggunakan white base untuk nampakkan eksklusif.

Sebenarnya bila dah dapat softcopy dari Erry memang aku kena touch up colournya menggunakan software untuk mendapatkan gambar yang cantik dari segi tekstur dan meratakan kembali pixel2 yang tak berapa cantik. Hasilnya memang memuaskan hati.

Nak tengok design dan hasilnya sila tengok kat bawah. Amacam cantik tak ? kalau mana mana artis yang nak buat design dengan aku boleh jer just contact aku at tekanbutang@yahoo.com okay.


Cover Belakang

No comments: