Thursday, April 15, 2010

Indie Band ~Pop KonspirasY



Ello.. assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog aku yang disayangi Pheewitt.. Amacam ade sihat ke? Harap harap semua sihat sejahtera di samping mereka yg di cintai

Sebelum aku print CD erry & Amylea aku dah dapat order printing lain lagi yeaaaaa. Alhamdulillah ade gak job printing bulan nie. Printing CD kali nie adalah dari indie Band yang bernama Pop Konspirasy.. Lagu diaorang not bad.. Hasil dari sentuhan Ully - Awanband dan AG Hujan. AG Hujan merupakan pakar arrangment manakala engineer nya pula ialah Ully. Dua mereka ini aku kenal semasa di Studio Kamar Seni milik AG.Vokalistnya Ialah Putu.

Orang yang memperkenalkan aku Band ialah Rahmat Manager AwanBand... Hopefully aku boleh dapat job job printing yang lain. Kepada mereka yg kat luar tu nak printing CD bole la contact aku yer.. Baru tadi aku dok bermsg ngn Amylea dia nak cepat kuarkan CD dia insyallah rasanya kalau tak de masalah siap la CD Amylea tu sekali dengan kumpulan Flava.. Tapi sebelum tu jum kita lihat CD kumpulan Pop Konspirasy dan Flava...


Rizu dan Kumpulan Barunyer!

No comments: